5 Eylül 2011 Pazartesi

bilinen sıradan hastalık

baş-boğaz-mide karışımı. üç cepheden saldırı. ve tüm vücutta etkili,. kanın içindeki zehri hissediyorsun falan. boğaz kulağa uzanmış, biraz daha şisse seni boğacak sanki orospu çocuğu. beyni hissediyosun bariz.çürümüş elma gibi ve üstelik sinirler hala var. kafayı bi sallasan, beynin içten kafatasına çarpıyor sanki ve iğrenç bi ağrı. içi vıcık vıcık gibi. ne yaratığız be. ne kusursuzluk bu. sorma fena erkeğiz. doğaya karşı direncim kırıkken ibne gibi hissediyorum kendimi. yine de masturbasyon yapacak güç oluyor arada bi. ahaha. tamam vücutta problem olsun sorun değil, ama beyne vuruyor ya. düşüncelerin değişiyor aniden. ruh halin yamuluyor. narsistlik gibi biraz, herkesten nefret ediyor ve her şeye sinirleniyorsun. hem içsel savaştasın, yorgunsun, hem de sinirlenebilecek kadar gücün var. öylesine bir paradoks hastalık. algılar yarrağı yemiş yani. bazen kendine geliyorsun, bazen de beyin iyi kalıyor vücut devam ediyor, ve bazen de şu an olduğu gibi hepsi iflas. neyseki hala yazabiliyorum. yazmış olmak için yazdığımı çok mu belli ettim lan? ben sadece yazmaya alıştırmaya çalışıyorum kendimi. hani dedim şu an çok berbatım hiç halim yok, eğer bu durumda yazabilirsem, normal şartlarda hayli hayli yazarım. sonuç olarak; hastalık, evrenin sana "noldu lan orospu çocuğu yemedi mi fsdkafdjkl" deme şeklidir. iki hafta oldu hala bi ilaç kullanmadım. birazdan kullanmaya başlıcam. saygılar evren abi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder